Friday, 7 February 2020

Migrant bag vanvidskørsel: Dræber to mennesker i lyskryds med 105 km/t




28-årige Sakerr Hamzeh Ahmad er et livsfarligt bekendtskab for danskerne. Igen og igen har den kriminelle indvandrer kørt vanvidskørsel på de danske veje.

I oktober 2015 går det for alvor galt, da Sakerr Ahmad trykker på speederen i sin varevogn og fortsætter ud i et lyskryds på Vestsjælland.

Den arabiske dødsbilist torpederer to ældre mennesker med mellem 105 og 125 km/t.

En 89-årig mand slynges ud gennem forruden og ind i en lygtepæl. Begge trafikofre bliver dræbt på stedet. Sammenstødet er så voldsomt, at flere vidner tror, der er tale om en eksplosion.

Sakerr Ahmad slipper uskadt fra ulykken, og politiet finder 2,5 gram narko på ham. Indvandreren har en betinget frakendelse af kørekortet og to klip for grove hastighedsovertrædelser.

Araberen får øjeblikkeligt frataget sit kørekort, mens politiet efterforsker sagen.

Araberen har ingen respekt for de danske myndigheder, og han går under jorden, da politiet vil fængsle ham. Efter otte dage bliver Sakerr Ahmad stoppet af politiet i København, da han igen sidder bag rattet i en bil.

Sakerr Hamzeh Ahmad bliver idømt et år og ni måneders fængsel i landsretten for uagtsomt manddrab og særlig hensynløs kørsel.

Da den dengang 24-årige Sakerr Ahmad modtager dommen, virker han ikke berørt af sin skånselsløse gerning.

“Han så nærmest ligeglad ud, og det generer mig lidt,” siger en pårørende, der mister sin far i dødsulykken.

Når det gælder overtrædelser af færdselsloven, har Sakerr Ahmad et alenlangt synderegister. I 2013 får udlændingen frakendt sit kørekort ubetinget i et halvt år på grund af talrige hastighedsforseelser, biljagt med politiet samt kørsel i en busbane og kørsel over for rødt lys.

Allerede inden Sakerr Ahmad får sit kørekort som 18-årig, har politiet stoppet ham mere end 10 gange. Trods de mange livsfarlige lovovertrædelser står de naive politikere klar med et kørekort til vanvidsbilisten, da han bliver myndig.

Sakerr Ahmad får frataget sit kørekort i seks år efter den voldsomme dødsulykke, og han må først køre bil i 2022. Men Sakerr Ahmad udviser stadig foragt for dansk lov og ret.

Siden dommen for uagtsomt manddrab har vanvidsbilisten delt en række billeder på Facebook, hvor han sidder bag rattet i forskellige biler – blandt andet med et barn som passager.

“Jeg har siddet i en bil, ja, men jeg har ikke ligget og kørt og sådan noget,” siger Sakerr Ahmad.

Myndighederne og den statsstøttede presse har i mange år skjult den voksende tendens med vandvidskørsel, som fremmede fjender står bag. Det foregår især i boligområder og bydele med en høj andel af utilpassede beboere fra primært muslimske lande.

I den mellemøstlige kultur er man betydningsfuld og udstråler styrke, hvis man ejer en dyr og hurtig bil.

Først da en 25-årig migrant dræber en dansk politibetjent i sommeren 2019, sker der noget. Den socialdemokratiske regering vil nu smide vanvidsbilisterne 20 dage i fængsel og konfiskere deres muskelbiler.

Den 35-årig betjent bliver dræbt, da en indvandrers toptunede Audi kører frontalt ind i betjentens bil på Langebro i København. Farten ved det fatale sammenstød er 108 km/t.

Vanvidsbilisten er tidligere taget for spirituskørsel og er hastighedsmålt til 187 km/t.

Hvorfor er dødsbilisten Sakerr Hamzeh Ahmad, indvandreren fra Langebro og de mange andre fartglade migranter ikke sendt hjem med 220 km/t?


Se også
Profeten Pruh-hammed

Nørresundby: Knivoffer kommenterer overfald på Facebook

Islamisk censur og krav om danskernes underkastelse; Center for dansk-muslimske relationer opfordrer alle til at masseanmelde Rasmus Paludan til politiet

6 comments:

  1. Gud hvor er vi glade for den berigelse,håber det snart rammer dem selv

    ReplyDelete
  2. Hvorfor er den møjhund ikke blevet udvist, for han hører ikke til her i landet.

    ReplyDelete
  3. I har helt ret hvorfor er den svinehund ikke blevet smidt ud af vores land????

    ReplyDelete
  4. Vi skal kigge lidt på andre landes færdselslov. Begrebet "Vehicular manslaughter" bør straks indføres her med en strafferamme som den amerikanske. Eller se på det tyske begreb "billigend in Kauf nehmen". Hvis man f.eks. i trafikken opfører sig på en måde, som man ved medfører risiko for andre, straffes man hårdere. Den opførsel er ikke uagtsom. Straffen skal være som for mord.

    ReplyDelete